نوشته شده توسط : تارا بهزادی

نقاش های ساختمان اکثرا با قیمت های بالا و کارهای ضعیف کار ها را به درستی انجام نمیدهند و همین موضوع باعث می شود که افراد مختلف برای نقاشی ساختمان دچار مشکل باشند و به دنبال فردی ماهر برای نقاشی ساختمان خود باشند به نظر من مهم ترین ملاک ها برای انتخاب یه نقاش ساختمان این است که نمونه های کاری رو مشاهده کنید و اینکه سابقه کاری داشته باشه و تازه کار نباشه برای اینکه دنبال یه نقاشی ساختمان مناسب و با کیفیت باشید باید این ملاک ها رو حتما در نظر بگیرید از اونجایی که دیگه کسی تو روزنامه دنبال این چیزا نیست و با پیشرفت تکنولوژی همه از اینترنت استفاده میکنند خیلی راحت تو اینترنت سرچ کردم و سایت http://www.hopa.ir/ رو برای نقاشی ساختمان پیدا کردم هم کارشون خوب بود و هم اینکه سابقه کاری خوبی داشتن از طرفی نمونه کار های عالی و خوبی هم داشتن ولی از نظر قیمتی نتونستیم با هم به توافق برسیم و مجبور شدم بازم به جستجو بپردازم یادم میاد قبلا برای خرید های ساختمانی که داشتم یه بار دو بار از سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/building-painting/ استفاده کردم تو همین سایت یه سرچی زدم و قسمت نقاشی ساختمان رو پیدا کردم با چند تا آگهی تماس گرفتم و با دو سه نفر قرار گذاشتم برای اینکه بیان بازدید ساختمون و قیمت نقاشی ساختمان رو بهم بگن خلاصه با آخرین نفر به توافق رسیدم هم از نظر قیمتی باهام راه اومد و هم اینکه ملاک هایی که گفتم رو داشت این بار هم خدا رو شکر از طریق سایت ساختمون دات کام تونستم کارم رو انجام بدم سایت خوب و رازی کننده ای هست از هر نظر هم دسترسی و هم آگهی هایی که تو سایت قرار داده میشه.



:: برچسب‌ها: نقاش های ساختمان با قیمت های بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

سامسونگ نقص باتری را دلیل انفجار گلکسی نوت7 اعلام کرد

  • سامسونگ نقص باتری را دلیل انفجار گلکسی نوت7 اعلام کرد
    samsung-blames-manufacturing-battery-error-for-exploding-galaxy-note7_01.jpg

    اپ موبايل : در روزهای گذشته و پس از معرفی گلکسی نوت7، خبرهایی از سراسر جهان به گوش می‌رسد مبنی بر این که پرچمدار جدید این شرکت دچار انفجار شده‌ است. سامسونگ در تاریخ 12 مرداد پرچمدار جدید فبلت‌های خود را معرفی و در تاریخ 29 مرداد آن را در برخی کشورها عرضه کرده بود. کمپانی سامسونگ الکترونیکس نقص جزئی در تولید باتری را عامل این امر دانست و پس از این اتفاقات فراخوانی جهانی برای جمع‌آوری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت7 ارائه کرد و در آن اعلام نمود که به زمان بیشتری برای بررسی دلیل این حادثه نیاز دارد؛ چراکه این اتفاق عمیق‌ترین بحران این کمپانی طی سالیان اخیر به شمار می‌رود.

    samsung blames manufacturing battery error for exploding galaxy note7

    این کمپانی کره‌ای یافته‌های اولیه خود را در قالب گزارشی به آژانس استانداردهای فناوری کره جنوبی ارائه کرده که پیش از این منتشر نشده بود. نتیجه‌گیری‌های اولیه خطایی در تولید را نشان می‌دهد که باعث فشار بر صفحه‌های موجود در سلول‌های باتری شده‌ است. این مسأله سبب شده که بین قطب‌های مثبت و منفی ارتباط برقرار شود و در نتیجه با داغ شدن باتری گوشی منفجر گردد. بلومبرگ در گزارشی به نقل از سازمان دولتی بررسی کیفی در چین با اشاره به باریک بودن جداکننده درون سلول‌های باتری آن را عامل گرمای مفرط و سوختن این گوشی هوشمند دانسته است. در واقع علت اصلی از دید این گزارش عایق نبودن مناسب الکترودها عنوان شده است.

    البته سامسونگ بر این نکته تأکید کرده است که برای یافتن علت دقیق آسیب دیدن باتری باید تجزیه و تحلیل دقیق و کاملی صورت پذیرد و این نتیجه‌گیری صرفا از مراحل مقدماتی به دست آمده است.‌ به گفته یکی از سخنگویان سامسونگ این خطا در فرآیند تولید بسیار نادر است.

    samsung blames manufacturing battery error for exploding galaxy note7

    در حالی که مدیران اجرایی عموما خطای ناشی از بی‌دقتی را عامل این حادثه می‌دانند، گزارش سامسونگ جزئیات بیشتری را در خصوص نقایص بالقوه در طراحی باتری مطرح کرده است. سامسونگ تلاش می‌کند تا با بررسی بیش از 35 تا 70 مورد گزارش ‌شده درخصوص انفجار و سوختن گلکسی نوت7، از عواقب آن جلوگیری کند. مسئولان این کمپانی کره‌ای طی فراخوانی تصمیم گرفتند این گوشی‌ها را جمع‌آوری و فروش آن را متوقف کنند؛ اقدامی که شاید به معنی تسلیم در برابر جدیدترین آیفون محصول اپل باشد.

    دولت آمریکا پس از این واقعه به طور رسمی به دارندگان گوشی گلکسی نوت7 توصیه کرده است گوشی خود را خاموش کنند و از شارژ کردن آن پرهیز نمایند. به علاوه اداره هوانوردی فدرال آمریکا نیز از صاحبان گلکسی نوت7 خواسته است در هواپیما و هنگام پرواز از این گوشی استفاده نکنند.

    مسئولین سامسونگ در گزارش مورخ دوم سپتامبر خود به آژانس استانداردهای فناوری کره جنوبی — که مرجعی نظارتی در این کشور است و به عنوان بخشی از وزارت تجارت، صنعت و انرژی خط مشی‌ها را تنظیم می‌کند– اعلام کردند که «حتی پیش از آن که نتیجه نهایی بررسی‌ها مشخص شود، ما به دنبال ایجاد و انجام بهترین راه برای محافظت از مصرف‌کنندگان [محصولات]مان بوده‌ایم. در حال حاضر نیز به همراه تولیدکنندگان در حال بررسی مسأله باتری هستیم.»

    ظاهرا Samsung SDI به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ تأمین‌کننده و سازنده اصلی باتری گلکسی نوت7 است و تحلیلگران بر این باورند که این شرکت بیشترِ باتری‌های معیوب را تولید کرده است. این شرکت تأمین‌کننده حدود 70 درصد از باتری‌های گلکسی نوت7 بوده است. مطابق گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد که سامسونگ تا اطلاع ثانوی باتری‌های گلکسی نوت7 را از کمپانی چینی ATL (Amperex Technology Limited) تهیه خواهد کرد. شرکتی که مطابق اعلام برخی منابع از جمله سایت ZDNet، تأمین‌کننده اصلی باتری‌های آیفون است. البته ATL تأمین‌کننده 30 درصد از باتری‌های گلکسی نوت7 بوده است (گوشی‌هایی که عمدتا در بازار چین عرضه شده است) و به همین دلیل کاربران چینی کمترین آسیب را از این گوشی دیده‌اند.

    samsung sdi logo

    به علاوه ارزش سهام سامسونگ از تاریخ 2 سپتامبر (12 شهریور) 10 درصد سقوط کرده است و پس از هشدار رگولاتورها، خطوط هوایی و خود سامسونگ در خصوص استفاده از گلکسی نوت7، ارزش بازار این کمپانی در طول دو روز 22 میلیارد دلار کاهش یافته است.

    سامسونگ در فاز نخست عرضه گلکسی نوت7، حدود 2.5 میلیون از این اسمارت‌فون را وارد برخی بازارها کرده و اینک طبق گزارش‌های دریافت شده، این شرکت فراخوان جمع‌آوری همین میزان یعنی 2.5 میلیون گوشی را در 10 کشور مختلف در دست اقدام دارد. بر اساس اعلام سامسونگ، اسمارت‌فون‌های نوت7 با باتری‌های جدید و بهبود یافته بعد از 19 سپتامبر (29 شهریور) در دسترس خواهند بود.

    یکی از مقامات رسمی در کمپانی مخابراتی کر‌ه‌ای KT در این زمینه اظهار می‌دارد که تعداد مشتریانی که تاکنون پول خود را برای خرید گوشی‌های نوت7 پس گرفته‌اند نسبتا کم بوده است.

    در این میان سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند خسارت بلندمدتی را که در اثر این اتفاقات به برند سامسونگ وارد شده است ارزیابی کنند؛ برندی که سامسونگ طی سالیان طولانی میلیاردها دلار برای تثبیت آن هزینه کرده است.

    اگر چه وجود این مشکل و فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری و تعویض گوشی‌های مسأله‌دار باعث هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار برای این کمپانی کره‌ای شده است، اما تحلیلگران معتقدند که اقدام قاطع سامسونگ در این زمینه به بازسازی وجهه این کمپانی کمک خواهد کرد.

    پیتر لی (Peter Lee) و جاستین چوی (Justin Choi) تحلیلگران NH Investment & Securities ضمن مقایسه وضعیت فعلی سامسونگ با مورد مشابهی که در دهه 80 میلادی برای کمپانی Johnson & Johnson روی داد، اعتقاد دارند که واکنش سریع و مسئولانه سامسونگ در نهایت اعتماد کاربران را به این برند در میان مدت و طولانی مدت بیشتر خواهد کرد.

    samsung blames manufacturing battery error for exploding galaxy note7

    سامسونگ راهکارهایی را برای شناسایی و تعویض اسمارت‌فون‌های معیوب گلکسی نوت7 در اختیار کاربران قرار داده است. البته مطابق اعلام سامسونگ تمام گوشی‌های گلکسی نوت7 در خارج از کشور چین دارای باتری معیوب هستند و بایستی تعویض شوند. یکی از راهکارهای مذکور، راه‌اندازی سیستمی برای چک کردن IMEI گوشی‌های دارای مشکل است. این فرآیند ابتدا در چین و هنگ‌کنگ انجام شده است. در حال حاضر نیز سامسونگ وب‌سایتی راه‌‌اندازی کرده است که با وارد کردن شماره IMEI گوشی گلکسی نوت7 می‌توان از سالم بودن گوشی اطمینان حاصل کرد. ساده‌ترین راه برای دسترسی به IMEI گوشی شماره‌گیری کد #06#* است. در غیر این صورت می‌توان از طریق گزینه Settings به آن دسترسی پیدا کرد.  

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

دانلود آهنگ جدید امین کریمی بنام بی تو



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

دیده‌ بان حقوق بشر سوریه: بمباران حلب برای نخستین بار پس از برقراری آتش بس

  • دیده‌ بان حقوق بشر سوریه: بمباران حلب برای نخستین بار پس از برقراری آتش بس

    گروه دیده‌ بان حقوق بشر سوریه گزارش داد برای اولین بار از زمان برقراری آتش‌بس اخیر در این کشور، هواپیماهای جنگی شهر حلب را بمباران کرده‌اند.

    به گزارش گروه بین الملل پرتال خبر؛ به نقل از بی بی سی، گروه دیده‌ بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا در گزارشی اعلام کرد مناطق تحت کنترل شورشیان در حلب، امروز یکشنبه ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) چهار بار هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

    به گفته دیده‌ بان حقوق بشر سوریه، چندین نفر در این بمباران زخمی شده‌اند اما هنوز معلوم نیست این حملات را چه کسی انجام داده است.

    بنا بر این گزارش، در این حملات محله‌های کرم الجبل، کرم البیک، صخور و شیخ حضر با راکت هدف قرار گرفته‌اند.

    شهر حلب یکی از مهم ‌ترین مناطق درگیری در سوریه است که شرایط بحرانی انسانی و لزوم کمک‌ رسانی به ساکنان گرفتار آن، از جمله دلایل اصلی برقراری آتش‌بس بود.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition شطرنج خالص نسخه استاد بزرگ برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition شطرنج خالص نسخه استاد بزرگ برای کامپیوتر
    pure-chess-grandmaster-edition-www.FreeGames.iR_.jpg

    Pure Chess Grandmaster Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک، شبیه ساز و ورزشی است که جدیدا توسط Ripstone برای کامپیوتر عرضه شده است و در واقع شبیه سازی از بزرگترین و محبوب ترین بازی استراتژیک تمام دوران با گرافیکی فوق العاده است. بازی با ویژگی ها و امکانات فوق العاده و یکسری آموزش مناسب ارائه شده است به طوریکه چه یک استادبزرگ شطرنج باشید چه فردی که برای اولین بار این بازی را انجام می دهد، هر چه را نیاز داشته باشید در این بازی پیدا می کنید و تنها مجموعه بازی برای شطرنج است که نیاز خواهید داشت.

    دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW برای PC

    این بازی که با کمک یکی از استادبزرگان شطرنج جهان ساخته شده است آموزش های بسیار عمیقی را برای بازیکنان با هر سن و سال و هر میزان مهارتی فراهم کرده است و تنظیمات هوش مصنوعی قوی و بسیار ظریفی دارد و هر چه بازیکن قوی تر باشد، هوش مصنوعی نیز در برابر وی قوی تر خواهد بود. از آنجایی که کل موضوع و هدف شطرنج به چالش کشیدن بازیکن است، پس می توانید به صورت آنلاین در برابر تا ۸ بازیکن و یا در برابر هوش مصنوعی خود بازی مهارت هایتان را به چالش بکشید.

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows Vista
    Processor: 2.0 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830
    DirectX: Version 10

    اسکرین شات از محیط بازی:

    حجم فایل ها : ۱.۷ گیگابایت

    پسورد فایل : www.freegames.ir

    جستجوهای ورودی:

    دانلودبازیبرای کامپیوتر (۲)+


    supportاگر در این مطلب سوال و یا مشکلی دارید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تماس از طریق خط ثابت با شماره : 9099071728

     برچسب ها : 
    Pure Chess Grandmaster Edition, بازی, بازی Pure Chess Grandmaster Edition, بازی استراتژیک, بازی شطرنج, بازی کامپیوتری, بازی ورزشی, دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی 2016, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW, دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW برای PC, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید, دانلود بازی رایگان, دانلود بازی شطرنج حرفه ای, دانلود بازی فکری, دانلود بازی ورزشی, شطرنج



:: بازدید از این مطلب : 923
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

دانلود بازی Mystery Chronicle One Way Heroics ماجراجویی قهرمانانه کرونیل برای کامپیوتر



:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

برگزاری مسابقات کاپ کشوری رفتینگ

  • برگزاری مسابقات کاپ کشوری رفتینگ

    مسابقات کاپ یک کشوری رفتینگ و انتخابی تیم ملی به میزبانی چهار محال بختیاری برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی پرتال خبر ؛مسابقات کاپ یک کشوری رفتینگ به میزبانی باشگاه های زاینده رود،مرزبانی ناجا و رودخانه اروند چهار محال بختیاری و به منظور اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان امارات برگزار می شود.

    این مسابقات در رده های سنی ۱۹ سال،زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در بخش بانوان و در بخش مردان از ۴۰ سال به بالا انجام می شود همچنین رقابت ها با قایق های R4 رشته رفتینگ برگزار خواهد شد.

    هیات های قایقرانی استان ها تا ۲۹ شهریورماه فرصت دارند که آمادگی خود را به منظور شرکت در این مسابقات اعلام نمایند.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

چین جاسوس کانادایی را آزاد کردپریا و میترا

  • چین جاسوس کانادایی را آزاد کردپریا و میترا

    یک مرد کانادایی که دو سال پیش در چین به اتهام جاسوسی و دزدی اسرار دولتی دستگیر شده بود بنا به اعلام خانواده‌اش آزاد شده و به کشورش بازگشته است.

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد کانادایی که دو سال پیش در چین به اتهام جاسوسی و دزدی اسرار دولتی دستگیر شده بود بنا به اعلام خانواده‌اش آزاد شده و به کشورش بازگشته است.

    کوین گارات، تبعه کانادایی در سال 2014 به همراه همسرش جولیا داون، در شهر داندونگ واقع در شمال شرق چین و در مرز این کشور با کره شمالی به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود اما با این حال همسر او چند روز بعد از آن با قرار وثیقه آزاد شد.

    گارات و همسرش که هر دو مسیحی هستند پیش از دستگیر شدن یک کافی شاپ را در شهر داندونگ اداره می کردند و در زمینه کمک به ارسال کمکهای انساندوستانه به کره شمالی نیز فعالیت داشتند.

    خانواده کوین گارات اعلام کردند، وی روز پنجشنبه بعد از آن که دادگاهی در روز سه شنبه قبل از آن در خصوص پرونده او حکم داده آزاد و از چین به کانادا مسترد شده است.

    جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در بیانیه ای از بازگشت گارات به این کشور استقبال کرده و گفت: دولت کانادا در عالی ترین سطوح مشغول رسیدگی به پرونده گارات بوده است.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

زلزله‌ای با قدرت 3.4 ریشتر استان ایلام را لرزاند + جزئیات

  • زلزله‌ای با قدرت 3.4 ریشتر استان ایلام را لرزاند + جزئیات

    زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر شهرستان اشکنان در استان فارس را لرزاند.

    تاريخ وقوع زلزله:

    شنبه، 27 شهريور 1395 در 12:29:16 

    (وقت محلي – تهران)

    2016-09-17 07:59:16

     (UTC)

    بزرگي زلزله:

    ۳.۴

    نوع بزرگي:

    MN

    موقعيت رو مركز زلزله: ۲۷.۱۲ شمالی و ۵۳.۵۸ شرقی عمق: ۸ كيلومتر عدم قطعيت مكانی: ۱.۷۴+/- كيلومتر در جهت شمالی – جنوبی

    ۲.۲۲+/-  كيلومتر  در جهت شرقی – غربی منطقه:

    استان فارس

    فاصله‌ها:

    12 كيلومتری اشكنان، فارس 

    19 كيلومتری بندرمقام، هرمزگان 

    19 كيلومتری اهل، فارس 

    منبع:

    موسسه ژئوفيزيك، دانشگاه تهران

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

وزیر اطلاعات داعش به هلاکت رسیدغروی

  • وزیر اطلاعات داعش به هلاکت رسیدغروی

    به گزارش “داعش نیوز” , وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، گزارش کرده یکی از برجسته‌ترین چهره‌های داعش، در حمله هوایی کشته شده است.

    از ولی عادل حسن سلمان فابد به عنوان وزیر اطلاعات داعش یاد می‌شود که بر تهیه ویدئوهای تبلیغاتی این گروه هم مدیریت می‌کرد.

    آن طور که پنتاگون امروز شنبه ۱۶ سپتامبر گزارش کرده این رهبر داعش در حمله هوایی که روز هفتم سپتامبر در محدوده شهر رقه سوریه روی داده، کشته شده است.

    رقه که از آن به عنوان پایتخت داعش در سوریه یاد می‌شود از همان ماه‌های نخست آغاز پیشروی‌های این گروه از کنترل دولت سوریه خارج شد.

    آن طور که گزارش شده، هنوز بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سکنه غیرنظامی در این شهر که اکنون در محاصره قرار گرفته، زندگی می‌کنند.

    ولی عادل حسن سلمان فاید که گفته شده به لقب “دکتر ولی” هم شهرت داشته از همکاران نزدیک ابومحمد العدنانی، مغز متفکر و استراتژیست داعش بوده است.

    العدنانی ماه گذشته در جریان یک حمله هوایی کشته شد.

    پیتر کوک، سخنگوی پنتاگون امروز درباره اهمیت این خبر گفت: “از میان برداشتن رهبران ارشد داعش توانایی این گروه برای گسترش قلمرو خود را کاهش می‌دهد و از توان برنامه‌ریزی، تهیه منابع مالی و انجام عملیات داخل و بیرون قلمرو این گروه می‌کاهد.”

    شفقنا نوشت: به گفته آقای کوک، سلمان فاید همچنین یکی از اعضای شورای رهبری داعش هم بوده است.

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

آخرین خبرها از فیلم کیانوش عیاری/ بازیگران اصلی «کاناپه» انتخاب شدند



:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

۲۹ روز و ۶ رویارویی میان ایران و آمریکا/ ۳ اخطار هوایی و ۳ تقابل دریایی + عکسپریا و میترا

  • ۲۹ روز و ۶ رویارویی میان ایران و آمریکا/ ۳ اخطار هوایی و ۳ تقابل دریایی + عکسپریا و میترا
    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای نظامی ایران و آمریکا از اواخر مرداد ماه تا 20 شهریور ماه جاری، چند تقابل جدی در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و شرق کشورمان، داشته‌اند.

    در ذیل نگاهی داریم به آنچه که روی داده است:

      
        ** 22 تیر؛ رویارویی با ناو نیواورلئان

    “5 فروند قایق تندرو متعلق به نیروی دریایی سپاه به یک فروند ناو آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شده است”. این خبری بود که در روز 22 تیر ماه منتشر شد و بلافاصله در رسانه‌های جهان بازتاب بسیاری یافت.

    طبق این خبر، 3 فروند از قایق‌های تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران در این ماجرا، مجهز به تسلیحات نظامی بوده و یک فروند از قایق‌ها هم مجهز به موشک کروز بوده است.

    نکته قابل توجه این است که در این کشتی جنگی آمریکا که یواس‌اس نیواورلئان (USS New Orleans) نام داشته است، ژوزف ووتل فرمانده نظامی ارشد آمریکا در خاورمیانه (سنت کام) نیز حضور داشته است. او ساعتی پس از انتشار این خبر از روی عرشه همین ناو، به  خبرنگاران گفته بود:‌ نزدیک شدن قایق‌های ایرانی بدون مخاطره و امن بوده است.

    ساعتی پس از این خبر، سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد که، “تحت نظر قرار دادن شناورهای بیگانه در منطقه‌های مأموریتی نیروی دریایی سپاه موضوع جدیدی نیست و این کار همواره به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی انجام شده، می‌شود و خواهد شد”.

    وی افزود: ما براساس مأموریت‌های محوله، تردد و جابه‌جایی هر شناور از کشورهای بیگانه به‌ویژه کشورهای فرامنطقه‌ای و به‌طور خاص دشمنان انقلاب اسلامی، شیطان بزرگ آمریکا را که حضورشان برای ما تهدید ذاتی و شرّ مطلق است با دقت و حساسیت دنبال می‌کنیم و آنان نیز نسبت به این مسئله کاملاً تمکین کننده هستند.

    ساعتی بعد هم سایت روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از عرشه ناو نیواورلئان تصاویری از نزدیک‌شدن یک فروند قایق تندرو و یک فروند ناوچه سپاه به ناو آمریکایی را منتشر کرد.

    این تصاویر نشان می‌دهد که ناوچه سپاه که به ناو آمریکایی نزدیک شده است، همان “ناوچه موشک‌انداز تندر” است. این ناوچه با طول 38.6 متر و عرض 6.8 متر، می‌تواند با سرعتی در حدود 65 کیلومتر بر ساعت در آب حرکت کند.

    رادار سطحی برای کشف و ردگیری اهداف سطحی و شناورهای دشمن با قابلیت شناسایی ده‌ها هدف، رادار ناوبری برای کمک به مسیریابی و رادار کنترل آتش برای هدایت تسلیحات به‌همراه سامانه‌های هشدار راداری، جنگ الکترونیک و سامانه‌های مخابراتی از جمله تجهیزات این شناور رزمی است.

    ناوچه تندر به دو قبضه توپ دولول 30میلی‌متری و 23میلی‌متری و همچنین یک قبضه تیربار دوشکا 12.7میلی‌متری مسلح است. اصلی‌ترین سلاح این ناوچه، 4 فروند “موشک کروز نور” است که می‌تواند اهداف را در فاصله حدود 120کیلومتری، با دقت بالا مورد اصابت قرار دهد.

        
        ** 3 شهریور؛ رویارویی با ناو نیتز

    4 فروند قایق تندرو متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تنگه هرمز به یک فروند ناو آمریکایی به نام یو اس اس نیتز (USS Nitze) نزدیک شدند.

    یک مقام در وزارت دفاع آمریکا پنتاگون، این اقدام قایق‌های سپاه را غیرحرفه‌ای و ناامن خوانده و در این باره گفته است: این قایق‌ها تا فاصله 300 یاردی (270 متری) ناو جلو آمده بودند.

    شبکه خبری سی ان ان و خبرگزاری رویترز به نقل از مقام رسمی ارتش آمریکا اعلام کرده‌اند که این اقدام قایق های تندرو سپاه،‌ روز سه شنبه هفته جاری اتفاق افتاده است و چندین بار این قایق‌ها به نزدیکی ناو آمده و ما را اذیت کرده‌اند.

    ۲۹ روز و ۶ رویارویی میان ایران و آمریکا/ ۳ اخطار هوایی و ۳ تقابل دریایی + عکس و فیلم

        USS Nitze

    بنابر اعلام همین مقام ارتش آمریکا، 2 فروند از این قایق‌ها تا فاصله 270 متری به ناو نزدیک شدند و با وجود اینکه چندین بار به آنها هشدار دادیم که به ناو نزدیک نشوند، اما باز هم به ناو نزدیک شده و تا فاصله‌ 270 متری که می‌رسیدند، دور میزدند.

    آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که فرماندهان سپاه پاسداران به تحرکات ارتش آمریکا در خط مرزی آب‌های ایران، حساس است و به هر فعالیت ارتش آمریکا در این خط سریعاً واکنش نشان می‌دهد.

    مقام ارتش آمریکا که نخواسته نامش فاش شود، همچنین گفته که فرماندهی ناو 12 بار تلاش کرده که با قایق‌ها تماس برقرار کند اما پاسخی نگرفته و مجبور شده که 10 فلیر (فلیر: گلوله‌های آتشینی هستند که برای ایجاد انحراف در موشک‌های حرارتی پرتاب می‌شود) در مسیر 2 قایقی که به فاصله 270 متری ناو رسیده بودند، پرتاب کرده تا از نزدیک شدن بیشتر قایق‌ها به ناو، جلوگیری کند.
     

    شبکه خبری سی ان ان آمریکا نیز گزارش داده که ناو نیتز برای جلوگیری از درگیری، مسیر خود را تغییر داده است.

    فیلم منتشره توسط ارتش آمریکا اگر چه خیلی واضح نیست اما بررسی آن نشان می‌دهد که احتمالا 2 فروند از قایق‌های استفاده شده توسط سپاه در این عملیات، قایق‌های کلاس عاشورا مسلح به راکت‌های 107 م م و دوشکا هستند.

        
        ** 8 شهریور؛ اخطار به پهپاد جاسوسی

    قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به آمریکا را قبل از ورود به آسمان کشورمان شناسایی کرده است.

    این پهپاد جاسوسی احتمالاً قصد ورود به آسمان کشورمان را داشته که بلافاصله توسط پدافند هوایی شناسایی شده و پس از اخطار پدافندی، هواپیما از ادامه طی مسیر به‌سمت آسمان ایران در شرق کشور، منصرف می‌شود. این پهپاد از کشور افغانستان قصد ورود به کشورمان را داشته است.

        مشخصات پهپاد جاسوسی آمریکا در صفحه رادار قرارگاه پدافند هوایی

    این هواپیمای بی‌سرنشین آمریکایی یک پهپاد جاسوسی بوده که از یک پایگاه در قندهار افغانستان به پرواز درآمده بود. این پهپاد تا 20 مایلی مرز ایران، به آسمان کشورمان نزدیک شده بود که با اخطار به‌موقع و قاطع قرارگاه پدافند هوایی مواجه شد.

    برای مقابله با این پهپاد، پس از شناسایی آن به دیده‌بانی‌ها و سامانه‌های موشکی قرارگاه پدافند هوایی وضعیت هوشیاری داده شده بود.

     
        ** 14 شهریور؛ اخطار به ناو فایربولت

    پنتاگون اعلام کرد که ناو آمریکایی “یو‌اس‌اس فایربولت” نیروی دریایی آمریکا پس از اینکه یک کشتی جنگی ایران در خلیج فارس به فاصله 100متری آن رسید مجبور شد به‌ سرعت مسیر خود را تغییر دهد.

    جف دیویس سخنگوی پنتاگون گفته که، ” 7 قایق تندرو سپاه روز یک‌ شنبه در حالی که مسلسل‌های‌شان عیان بود به ناو 53 متری یو‌اس‌اس فایربولت نزدیک شدند. 3 فروند از این قایق‌ها در نزدیکی کشتی آمریکایی مانور دادند، و آن را از فاصله کم‌تر از 500 متری دنبال کردند.”

    به گفته آقای دیویس، قایق‌های ایرانی در نهایت فاصله گرفتند اما یکی از آن‌ها برگشت و درست جلوی ناو فایربولت ایستاد و این باعث شد که ناو آمریکایی برای پرهیز از برخورد، مانور دهد.

    چندی پس از این ماجرا، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی درباره ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن قایق‌های سپاه به ناو آمریکایی گفت که، “مثلاً مطرح کرده‌اند که در منطقه شمال خلیج فارس، شناورهای سپاه در 90متری شناورهای آنها قرار گرفته‌اند، اصلاً این موضوع درست نیست و شناورهای ما و آمریکایی‌ها در آن قصه در بیش از 2 هزار متری آنها قرار داشته‌اند.” 

        ** 20 شهریور؛ اخطار به 2 هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز تنگه هرمز

    هواپیمای “گشت دریایی P-8 پوسایدن” با 9 سرنشین و یک هواپیمای “EP-3  با حدود 24 سرنشین” طی عملیات شناسایی به یک کیلومتری مرزهای آبی ایران و 13 میالی سواحل کشورمان در تنگه هرمز و دریای عمان نزدیک شدند.

    شبکه خبری فاکس‌نیوز گزارش داده که، ارتش ایران به دو هواپیما هشدار داده است که اگر مسیر خود را تغییر ندهند، ممکن است به آنها شلیک شود.

        Lockheed EP-3

    یکی از مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال فاکس نیوز که چرا هواپیماهای آمریکایی نزدیک به مرز آبی ایران پرواز می‌کردند؟، پاسخ داده که، “می‌خواستیم واکنش ایران را امتحان کنیم.”

    براساس این گزارش، از وهله زمانی 22 تیر ماه سال جاری تا 20 شهریور ماه جاری، 6 تقابل میان ایران و آمریکا رسانه‌ای شده است که ایران برخی از آنها را تایید کرده و برخی دیگر را هنوز تایید یا تکذیب نکرده است؛ در یکی از موارد نیز، ایران اخطار به پهپاد جاسوسی آمریکا را اعلام کرده و آمریکایی‌ها این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

    از این 6 رویارویی، 3 مورد در هوا و 3 مورد در دریا بوده است. آمریکایی‌ها در آخرین مورد، همین چند روز پیش اعلام کردند که اعزام هواپیماهای جاسوسی آنها به نزدیک مرزهای آبی ایران، برای “امتحان آمادگی نیروهای ایرانی” بوده است که همین هواپیماها از پدافند ایران “اخطار شلیک”گرفته‌اند.

    منبع: خبرگزاری تسنیم

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

“گلکسی نوت 7 ” از 7 مهر قدرتمند باز می‌گردد

  • “گلکسی نوت 7 ” از 7 مهر قدرتمند باز می‌گردد

    شرکت سامسونگ تمام تلاش خود را برای رفع هر چه سریعتر عیب باطری گلکسی نوت 7 میکند تا بتواند از فشارهای وارده خارج شود.

    به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی ؛ سامسونگ در حال تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های معیوب جمع‌آوری‌شده گلکسی نوت 7 را که مشکل باطری داشتند با محصولات سالم جایگزین کند و  ضمن آغاز فروش مجدد از فشار این مشکل خارج شود.

    این شرکت در برنامه تعویضی که در آمریکا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای خود ارائه کرده است بدین‌صورت عمل می‌کند که  مشتریانی که گوشی‌های خود را مرجوع کرده‌اند تا زمان تحویل نوت 7 سالم، یک گوشی هوشمند دیگر دریافت می‌کنند.

    این برنامه جایگزینی در 9 کشور دیگر نیز البته با گزینه‌های کمتری برای مشتریان در حال انجام است.

    بر اساس بیانیه رسمی دیروز شرکت سامسونگ، قرار است ” نوت 7” های سالم  تا 31 شهریور (21 سپتامبر) به مشتریانی که دستگاه معیوب خود را مرجوع کرده‌اند تحویل شود و بدین منظور 130 هزار دستگاه از این گوشی‌ها را آماده کرده است. اما این شرکت از جمع‌آوری 1 میلیون دستگاه از نوت 7 فروخته‌شده در آمریکا سخن گفته است.

    همچنین مشتریانی که از پیش‌خرید ” نوت 7 ” منصرف شده‌اند می‌توانند یک هفته پس از ارائه محصولات سالم آن را به صورت تحویل آنی خریداری کنند.

    به گفته یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی نوت 7 از روز هفت مهر (28 سپتامبر) در کشور کره جنوبی فروش مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

    بنابراین گفته باید پس از جایگزینی همه محصولات معیوب با سالم  منتظر آغاز فروش مجدد نوت 7 در آمریکا باشیم.

    در نتیجه اگر شما هم گلکسی نوت 7 دارید هر چه زودتر از برنامه تعویض ارائه شده استفاده کنید.

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

روش تهیه دسر با زرده تخم مرغ

  • روش تهیه دسر با زرده تخم مرغ

    در دسر زرده تخم مرغ همانگونه که از اسمش پیداست از همین ماده خوراکی استفاده می شود اما با این تفاوت که با طعم شربت همراه است این دسر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و تاثیرات و فایده های زیادی بر سلامتی ما میگذارد می خواهیم شما را با روش تهیه این دسر لذیذ آشنا کنیم.

    طرز تهیه دسر زرده تخم مرغ

    دسر زرده تخم مرغ ساده نوعی کرم ساده و سرشار از تخم مرغ است که با افزودن شربت میوه طعم دلپذیری پیدا می نماید .

    مدت زمــان طـــــــبخ : 20 دقیقه
    مناسب برای تعداد : 4 نفر
    جدول ارزش غـذایی برای دسر زرده تخم مرغ

    کالری برای یک نفر : 39 کالری
    چربی برای یک نفر : 0.20 گرم
    پروتئین برای یک نفر : 0.20 گرم
    کربوهیدرات برای یک نفر : 7.20 گرم
    دسته بندی : انواع دسر

    مواد لازم جهت تهیه دسر زرده تخم مرغ :
    1. زرده تخم مرغ : 5 عدد
    2. شکر دانه ریز : 100 گرم
    3. آب انگور سفید : 150 میلی لیتر
    4. بیسکویت بادامی جهت سرو : مقداری

    طرز تهیه دسر زرده تخم مرغ :

    1. زرده های تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید .

    2. شکر دانه ریز را به زرده ها اضافه نمایید . مواد را خوب بزنید تا غلیظ و کرم رنگ شوند و حجم آن ها دو برابر گردد .

    3. کاسه حاوی زرده و شکر را روی قابلمه ای از آب در حال جوش قرار دهید .

    4. آب انگور را به مخلوط اضافه نمایید و مرتب هم بزنید تا مخلوط کفدار و گرم شود . این مرحله از تهیه دسر ممکن است حدود 10 دقیقه طول بکشد .

    5. کرم آماده شده که باید به صورت یک مایه کفدار و با رنگ روشن باشد را داخل 4 لیوان بریزید .

    6. در صورت تمایل , این کرم را داغ و با میوه تازه یا بیسکویت بادامی سرو نمایید .

    دسر زرده تخم مرغ ساده نوعی کرم ساده و سرشار از تخم مرغ است که با افزودن شربت میوه طعم دلپذیری پیدا می نماید .

    آوای سلامتی



:: بازدید از این مطلب : 854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تارا بهزادی

علائم داشتن عمری کوتاه | فیزیوتراپیست های بدون مرز

  • علائم داشتن عمری کوتاه | فیزیوتراپیست های بدون مرز

    در کل انسان همیشه به دنبال جاودانگی بوده و دوست دارد عمری طولانی داشته باشد؛ ولی همه ما دیر یا زود خواهیم مُرد. همه ما با تاریخ انقضا به دنیا می‌آییم و کاری هم نمی‌توانیم برای این موضوع بکنیم ؛ اما میتوانیم با انتخاب کردن سبک زندگی صحیح تا حدودی باعث افزایش طول عمر خود شویم. ولی چگونه باید بفهمیم که ما کم عمر میکنیم یا زیاد؟ در واقع نشانه ها و علائمی وجود دارد که به ما از سلامت و طول عمرمان خبر میدهند. در ادامه چند نشانه از طول عمر کوتاه را به شما خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

    ۱.اندام شما
    اگر می‌خواهید که تا سنین ۶۰ و ۷۰ سالگی یا بیشتر از آن به خوبی و سالم زندگی کنید، باید وضعیت جسمی خود را جدی بگیرید. این به معنای آن است که باید شاخص حجم بدن‌تان در طیف مناسبی باشد – یعنی اضافه‌وزن نداشته باشید. همه می‌دانیم که چاقی می‌تواند به طرق مختلف به بدن‌تان آسیب وارد کند.
    ۲.ناخن‌های پیچ‌دار
    ناخن‌های دست ما می‌توانند چیزهای زیادی را درباره وضعیت سلامت به ما نشان دهند. اگر ناخن‌هایتان لکه‌دار بوده، لبه‌های آن حالت غیرعادی داشته و یا رنگ و رو رفته باشد احتمالا دچار مشکلات حادی شده‌اید. اگر هر نوع مورد عجیبی درباره ناخن‌هایتان دیدید حتما به پزشک مراجعه کنید.
    ۳.ضعیف شدن حس بویایی
    حس بویایی ما به دلایل مختلف اهمیت فراوانی دارد و وقتی سن‌مان بالا می‌رود، به مرور این حس کمرنگ می‌شود. در واقع همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده‌ایم که در دیدن و یا شنیدن دچار مشکلاتی شده‌اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می‌دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ.
    ۴.بوی بد دهان
    به مانند ناخن‌های زشت، بوی بد دهان هم می‌تواند نشانه این باشد که مشکلاتی در ارتباط با سلامتی دارید. البته شاید فقط بوی ناشی از خوردن سیر یا پیاز باشد، اما بوی مزمن بد دهان به نوعی می‌تواند گویای سرطان و یا سایر عفونت‌هایی باشد که می‌تواند به مرگ بیانجامد.
    منبع: الو دکتر


:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()